Electrolux
Electrolux
Наші зусилля спрямовані на інновації з продуманим дизайном, в основі якого - глибоке розуміння потреб наших покупців і професійних користувачів. Наші вироби, серед яких холодильники, посудомийні і пральні машини, пилососи та плити, продаються під такими давно зарекомендували себе торговими марками, як Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka і Frigidaire. У 2008 році обсяг продажів Electrolux склав 105 млрд. Шведських крон, а штат співробітників нараховував 54 000 чоловік.
Дизайнерські інновації.
Створення та розробка всіх наших виробів засновані на філософії "продуманого дизайну". Це концепція, що йде корінням в традиції скандинавського дизайну, метою якого є розробка і застосування глибоких знань про потреби споживачів у всіх аспектах життя. Вона охоплює функціональність, зручність користування, то, як виріб "лягає в руку", зовнішній вигляд і загальні враження від використання продукту з моменту, коли споживач починає проявляти інтерес до виробу, і до його покупки, установки, користування і, нарешті, утилізації. Дизайн повинен викликати у користувача радісні почуття і бажання, при цьому повинен задовольняти емоційним і функціональним очікуванням споживача.